Fashion, Handbags, Style

Push present x Louis Vuitton

    

Een schijnbaar nieuwe trend sinds enkele jaren is een push present voor de net bevallen dames. Een watte ? Jawel, een push present. Namelijk een cadeau die de man aan de vrouw geeft voor de geboorte van een kind. Je weet wel, omdat de vrouw zo hard heeft moeten pushen zeg maar (figuurlijk dan want we vergeten uiteraard de keizersnedes niet).

Ik heb er eerlijk gezegd niet om gehint bij mijn man tijdens mijn zwangerschap. Maar toen ik een week na de bevalling opstond ‘s morgens, lag een briefje op tafel met de boodschap dat ik drie cadeaus moest uitzoeken en ik mocht één ervan uitkiezen. Prijs was van geen belang. Hallooo, dat hoef je mij geen twee keer te zeggen ! $$$$$$

Als designer liefhebber gingen de radartjes in mijn hoofd meteen draaien en kwam ik al gauw op het volgende uit : een paar Louboutin schoenen, een handtas van Louis Vuitton, Gucci of Saint Laurent. Allemaal in de categorie stevig prijskaartje !

Uiteindelijk besliste ik om voor een Louis Vuitton te gaan. Zo waaiden wij op een warme zondagmiddag gezwind de LV-store in Knokke binnen. Ik had enkele tassen in gedachte, waaronder Neverfull MM en de Artsy in Monogram. Ik paste beide verschillende keren maar bleef twijfelen. Het is namelijk een dure aankoop dus je wil er dan toch wel zeker van zijn, me dunkt.

Tot ik de dame naast me de Artsy zag passen in het Damier Azur motief. Daar had ik nog niet bij stilgestaan. De lieve winkeljuffrouw ging meteen een exemplaar uithalen voor mij. En opnieuw maar passen en passen en nog eens passen en nog eens twijfelen … Zowel mijn man als de winkeljuffrouw vonden de Damier Azur versie van de Artsy het mooist en hipste voor mij. Ik besliste dan ook om voor deze versie te gaan en heb er nog geen dag spijt van gehad !

De Artsy is een oversized schoudertas waar echt een miljoen dingen in kunnen (altijd handig als mama). De klassieke Damier Azur print past, zeker in het voorjaar en de zomer bij heel wat oufits en is een echt statement item.

Zo’n tas kopen bij Louis Vuitton is toch wel een hele belevenis. De tas zat verpakt in een kartonnen doos en in deze doos zat nog eens in een stofzak met een lintje er rond. Echt een plaatje om te zien ! Ik wandelde door Knokke zo fier als een gieter met een grote Louis Vuitton winkeltas onder mijn arm.

Ondertussen staat de doos te pronken in mijn dressing.

Niet alleen het leer is van heerlijke kwaliteit, ook de details kloppen volledig met het mooie stevige handvat, de ketting om een sleutelhanger aan te hangen, de gouden ringen en noppen… Veel liefde !

Ik ben natuurlijk super blij dat ik van mijn man zo’n groot cadeau mocht uitzoeken maar wat mij meer plezier deed was hoe hij mij maar bleef zeggen hoe trots hij op mij was na de bevalling ❤ ❤ ❤ .

Misschien moet ik toch nog maar eens een hint werpen naar man-lief voor een nieuwe tas ter ere van het éénjarige jubilee van mijn bevalling ;-).

Kende jij al het fenomeen van een push present ?

xoxo

— eva irene —

1 thought on “Push present x Louis Vuitton”

Leave a Reply

