featured, personal

Hi there !

Leuk dat je mijn blog een bezoekje brengt !

Mijn naam is Eva, 29 jaar, mama van een klein meisje en verzot op make-up !
Na verschillende jaren beautyblogger geweest te zijn, had ik er even genoeg van. Ik ben er dan ook enkele jaren mee gekapt. Tot vorig jaar de kriebel opnieuw begon te komen en ik opnieuw een blog startte. Het feit dat ik dit deed 2 maand voor de bevalling van mijn kleine meisje was misschien niet van het slimste idee want na goed en wel 3 blogposts ben ik bevallen en sindsdien heeft die blog, op 1 miezerige update-post na, volledig stil gelegen.

Toch bleef het kriebelen om te schrijven. Vandaar de beslissing om opnieuw te beginnen, van nul. Niet meer alleen over beauty want sinds ik mama ben lees ik zelf ook best graag andere mama-blogs en is mijn interesse breder geworden.

Mijn blog zal dan ook een wissewasje zijn van vanalles-en-nog wat, zeg maar de dingen die mij bezig houden. Dit kan make-up zijn, mama-gerelateerd stuff, interieur, lifestyle, recepten, reizen, maar evengoed een beetje fashion.

Ik hoop dat ik jullie hier vaak mag terug zien !

xoxo

— eva irene–

Leave a Reply

